سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی گروه صنعتی بارز بهعنوان تامینکننده تایرهای پژو 301

گروه صنعتی بارز با موافقت پژوی فرانسه، به‌عنوان تنها تامین‌کننده تایرهای پژو 301 در ایران انتخاب شد. پژو 301 سومین پژویی است که با تایید این کمپانی فرانسوی با تایرهای بارز روانه بازار ایران می‌شود.

 

منبعمازیار روغنی، جانشین مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز از نهایی شدن تصمیم کمپانی پژو برای تامین تایرهای پژو 301توسط گروه صنعتی بارز خبر داد و به «دنیای خودرو» گفت: پس از بررسی‌های فراوان، انجام تست‌های فنی روی نمونه‌های ارسالی به فرانسه و دریافت استاندارد‌های اروپا(E-MARK)، تایرهای تولیدی بارز مجوز نصب روی تولیدات پژو 301 در ایران را گرفتند و به‌زودی این محصول با تایرهای بارز وارد بازار خواهد شد.

گروه صنعتی بارز

گروه صنعتی بارز

وی از تایید قالب‌های این سایز از تایر و شروع تکثیر قالب‌ها در گروه صنعتی بارز خبر داد و بیان کرد: سایز 185/65/R15 با گل P674 معروف به OPTI DRIVE به‌صورت ویژه برای پژو 301 در نظرگرفته شده و از ماه آینده به‌صورت انبوه در کارخانه بارز تولید خواهد شد.

روغنی با اشاره به دریافت استاندارد اروپا برای این سایز و گل تایر خاطرنشان کرد: با تایید کمپانی پژو فرانسه، امکان فروش این تایر به سایر کارخانه‌های تولید پژو در سراسر دنیا نیز فراهم شده است و در صورت افزایش تولید، این تایر به سایر کارخانه‌ها در دیگر کشورها صادر خواهد شد.

به گفته جانشین مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز، پیش از این نیز تامین تایرهای پژو206و 207 به گروه صنعتی بارز سپرده شده بود و مدل 301سومین مدل تولیدی این کمپانی است که تایرهای خود را برای تولید در ایران از گروه صنعتی بارز تامین می‌کند.

وی همچنین از ادامه رایزنی‌ها برای تامین تایرهای پژو 208توسط بارز خبر داد و گفت: در حال حاضر بارز تایرهای پژو 301، سوزوکی ویتارا، بی‌وای‌دی و وانت‌های کاپرا را تامین می‌کند که در صورت تایید پژو، وظیفه تامین تایر برای سایر مدل‌های پژو نیز به گروه صنعتی بارز سپرده خواهد شد.